S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Difúzory a aroma oleje

KONTAKTY

VAPO s.r.o.
Na Pečovec 62/16
Pečovská Nová Ves
podlipa@vaposk.sk +421 948 615 205

NAJPREDÁVANEJŠÍ


o nás
O nás
Vapo

V spoločnosti VAPO  s.r.o. sa venujeme novej vednej disciplíne nazvanej aroma marketing, zmyslový marketing či scent marketing.

Aroma marketing sa zaoberá tým, ako dokážu špecifické vône v obchodnom a prezentačnom prostredí povzbudiť zmysly a vytvoriť vhodné emócie, vďaka čomu je možné cielene meniť správanie zákazníkov, návštevníkov a zamestnancov a zlepšovať ich celkovú customer experience. 

Aroma marketing je na Slovensku relatívne novou formou marketingu. Vo svete sú však vône využívané už takmer 20 rokov značkami ako Nike, Abercrombie&Fitch, Disney, Singapore Airlines, Burger King...

Naša vízia je jasná. Chceme vám pomôcť posilniť značku, produkt či službu a vytvoriť niečo, vďaka čomu si vás zákazníci ľahšie zapamätajú. Ako? Tým, že profesionálne prevoniavame priestory ako súčasť komplexnej marketingovej komunikácie. 

Spolupracujeme s reštauráciami, módnymi značkami, medicínskymi zariadeniami, wellness a spa ale aj s poisťovňami či veľkými potravinovými reťazcami. Naše riešenia sú vhodné pre akýkoľvek priestor a oblasť podnikania - od nákupných centier, cez finančné inštitúcie, kancelárske priestory až po malé kaviarne. Od 30 m2 až po 10 000 m2. 

Audiovizuálny priestor je preplnený! Budúcnosť marketingu spočíva v synergii zmyslov (čuch, zrak, sluch, hmat, chuť).

Prečo aroma marketing?

Vône vytvárajú trvalé spomienky, ktoré si človek podvedome uchováva a čuchové vnemy si pamätá niekoľko rokov. Čuch je jediným zmyslom, ktorý je priamo prepojený s tou časťou mozgu, ktorá riadi naše správanie, určité druhy pamäte a emócie. Navyše, čuch sa nedá vypnúť. Preto zacítenie vône vyvoláva okamžité, priame a podvedomé emocionálne reakcie.

Bolo len otázkou času, kedy sa začne vôňa používať na marketingové účely.

Aroma marketing je narozdiel od audiovizuálneho marketingu prestížnou formou prezentovania značky

Väčšina výskumov potvrdila, že návštevníci vo vhodne navoňaných priestoroch:

  • vnímajú kvalitu produktov/služieb ako vyššiu;
  • sú ochotní zaplatiť viac;
  • trávia viac času v priestore bez toho, aby si to uvedomovali (mení sa subjektívne vnímanie času);
  • skôr si zamapätajú vašu značku a budú k nej lojálnejší.

Čo ponúkame

  • Odborné poradenstvo v oblasti aroma marketingu a aroma brandingu (budovania a posilnenia image-u značky prostredníctvom vône).
  • Kompletnú a bezstarostnú s profesionálnymi zariadeniami bez vstupných poplatkov.  
  • Účinný a dlhodobý spôsob na (cigaretový zápach, zápach z toaliet, ventilácie, zápach potu a iné).
  • Možnosť výberu z viac ako 250-tich vôní.
  • Namiešanie vlastnej jedinečnej a originálnej vône, ktorá reflektuje víziu značky, tzv.aroma marketingu
  • Krátkodobý prenájom našich zariadení na eventy, konferencie, predajné akcie a iné.
  • Cenovo efektívne meranie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov prostredníctvom kiosku.
  • Možnosť návrhu krátkodobých cielených kampaní na podporu predaja, PR a pod.
  • Doplnkový tovar - voňavé reklamné a darčekové predmety, autoparfumy, autokozmetika, čistiace prostriedky…) 

Prečo my?

My len neprevoniavame! Sme inovatívna spoločnosť, ktorá pracuje s laboratóriami a marketérmi, s cieľom priniesť na trh nové a bezkonkurenčné riešenia v oblasti aroma marketingu. 

Fakty a zaujímavosti o čuchu

Prečítajte si pár príkladov o tom, aký silný je náš čuchový zmysel.

Zákazníci mali pocit, že v nenavoňanom priestore obchodu strávili 45 min, pričom skutočný čas bol 40 min. Vnímanie zákazníkov sa zmenilo po zavedení vône do priestoru. Mysleli si, že v navoňanom priestore obchodu strávili iba 25 min, pričom skutočný čas bol viac ako 1 hodina.

- Galeries Lafayette, Scent search

Výsledky štúdie v jednom z amerických kasín ukázali, že výherné automaty v aromatizovaných priestoroch vykazovali až o 49 % väčšie zisky v porovnaní s automatmi v nearomatizovaných priestoroch.

- Dr. Alan R. Hirsch, Effects of Ambient Odors on Slot-Machine Usage in a Las Vegas Casino 1995

Vďaka vanilkovej vôni v dámskom oddelení sa predaj zdvojnásobil.

- M. Lindstrom, 2009, Buyology

Prieskumy preukázali zlepšenie nálady klientov až o 40 % po tom, ako boli vystavení príjemnej vôni.

- Sense of Smell Institute

Ľudia si stonásobne viac pamätajú čo cítia, ako to, čo vidia, počujú alebo čoho sa dotknú. 

KONTAKTY

VAPO s.r.o.

Adresa: Na Pečovec 62/16

PSČ: Pečovská Nová Ves

podlipa@vaposk.sk +421 948 615 205

NDdiMG