KONTAKTY
NAJPREDÁVANEJŠÍ
V spoločnosti VAPO s.r.o. sa venujeme novej vednej disciplíne nazvanej aroma marketing, zmyslový marketing či scent marketing.
Aroma marketing sa zaoberá tým, ako dokážu špecifické vône v obchodnom a prezentačnom prostredí povzbudiť zmysly a vytvoriť vhodné emócie, vďaka čomu je možné cielene meniť správanie zákazníkov, návštevníkov a zamestnancov a zlepšovať ich celkovú customer experience.
Aroma marketing je na Slovensku relatívne novou formou marketingu. Vo svete sú však vône využívané už takmer 20 rokov značkami ako Nike, Abercrombie&Fitch, Disney, Singapore Airlines, Burger King...
Naša vízia je jasná. Chceme vám pomôcť posilniť značku, produkt či službu a vytvoriť niečo, vďaka čomu si vás zákazníci ľahšie zapamätajú. Ako? Tým, že profesionálne prevoniavame priestory ako súčasť komplexnej marketingovej komunikácie.
Spolupracujeme s reštauráciami, módnymi značkami, medicínskymi zariadeniami, wellness a spa ale aj s poisťovňami či veľkými potravinovými reťazcami. Naše riešenia sú vhodné pre akýkoľvek priestor a oblasť podnikania - od nákupných centier, cez finančné inštitúcie, kancelárske priestory až po malé kaviarne. Od 30 m2 až po 10 000 m2.
Audiovizuálny priestor je preplnený! Budúcnosť marketingu spočíva v synergii zmyslov (čuch, zrak, sluch, hmat, chuť).
Vône vytvárajú trvalé spomienky, ktoré si človek podvedome uchováva a čuchové vnemy si pamätá niekoľko rokov. Čuch je jediným zmyslom, ktorý je priamo prepojený s tou časťou mozgu, ktorá riadi naše správanie, určité druhy pamäte a emócie. Navyše, čuch sa nedá vypnúť. Preto zacítenie vône vyvoláva okamžité, priame a podvedomé emocionálne reakcie.
Bolo len otázkou času, kedy sa začne vôňa používať na marketingové účely.
Väčšina výskumov potvrdila, že návštevníci vo vhodne navoňaných priestoroch:
My len neprevoniavame! Sme inovatívna spoločnosť, ktorá pracuje s laboratóriami a marketérmi, s cieľom priniesť na trh nové a bezkonkurenčné riešenia v oblasti aroma marketingu.
Prečítajte si pár príkladov o tom, aký silný je náš čuchový zmysel.
Zákazníci mali pocit, že v nenavoňanom priestore obchodu strávili 45 min, pričom skutočný čas bol 40 min. Vnímanie zákazníkov sa zmenilo po zavedení vône do priestoru. Mysleli si, že v navoňanom priestore obchodu strávili iba 25 min, pričom skutočný čas bol viac ako 1 hodina.
- Galeries Lafayette, Scent search
Výsledky štúdie v jednom z amerických kasín ukázali, že výherné automaty v aromatizovaných priestoroch vykazovali až o 49 % väčšie zisky v porovnaní s automatmi v nearomatizovaných priestoroch.
- Dr. Alan R. Hirsch, Effects of Ambient Odors on Slot-Machine Usage in a Las Vegas Casino 1995
Vďaka vanilkovej vôni v dámskom oddelení sa predaj zdvojnásobil.
- M. Lindstrom, 2009, Buyology
Prieskumy preukázali zlepšenie nálady klientov až o 40 % po tom, ako boli vystavení príjemnej vôni.
- Sense of Smell Institute
Ľudia si stonásobne viac pamätajú čo cítia, ako to, čo vidia, počujú alebo čoho sa dotknú.
VAPO s.r.o.
Na Pečovec 62, 16
PECOVSKA NOVA VES
+421948615205 podlipa@vaposk.sk
+421911815205 marcela.delben@vaposk.sk
Vytvorené systémom www.webareal.sk